Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 24 May 2024 11:54:49 +0300

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2211301/13284 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Jämaja küla, Ausi// Eeriku// Insu// 
Insu-Põllu// Jämaja laudatee// Jämaja laut// Kleemu// Köstri// Liiva// 
Murru// Mäe// Möldri// Pastoraadi// Podjaku// Põllu// Põllu-Jürne// Reheva// 
Reheõue// Tuuliku// Vilho// Õuepõllu// Lõupõllu küla, 21103 
Läätsa-Jämaja-Sääre-Mäebe tee (Side juurdepääsuvõrk Jämaja) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Riigitee maadel teostaud ehitustööd.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26993296>  (menetlus nr: 
326019), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (SANDER KASK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister